Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Ανανέωσε μέχρι το 2016 ο Ράφαελ

Με τη φανέλα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θα αγωνίζεται για ακόμα τέσσερα χρόνια ο Βραζιλιάνος αμυντικός, Ράφαελ, ο οποίος υπέγραψε την ανανέωση του συμβολαίου του έως το καλοκαίρι του 2016!


«Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα το νέο μου συμβόλαιο με τον σύλλογο. Λατρεύω να αγωνίζομαι γι’ αυτήν την ομάδα. Έχω κατακτήσει ήδη δύο πρωταθλήματα, ένα Λιγκ Καπ  και το Παγκόσμιο Κύπελλο συλλόγων και είμαι πεινασμένος για ακόμα περισσότερους τίτλους.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον σερ Άλεξ Φέργκιουσον για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει και φυσικά τους φιλάθλους μας για την στήριξη στο πρόσωπό μου» ήταν τα λόγια του Ράφαελ στην επίσημη ιστοσελίδα της Γιουνάιτεντ αμέσως μετά την ανακοίνωση της ανανέωσης της συνεργασίας των δύο πλευρών.
Ο 21χρονος δεξιός μπακ-χαφ ανήκει στους «κόκκινους διάβολους» από το 2008 όταν και αποκτήθηκε από την Φλουμινένσε, έχοντας πραγματοποιήσει 52 εμφανίσεις σε επίπεδο Πρέμιερ Λιγκ σε αυτά τα τέσσερα χρόνια.




Πηγή : england365.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου