Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

Δεν τα παρατάει ο Φλέτσερ

Τέλος στις φήμες που τον θέλουν να κρεμάει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια έβαλε ο Ντάρεν Φλέτσερ. Ο 28χρονος μέσος της Μάτσεστερ Γιουνάιτεντ, ο οποίος ταλαιπωρείται εδώ και αρκετό καιρό από μία χρόνια φλεγμονώδη πάθηση του εντέρου από την περσινή σεζόν, τόνισε πως ακολουθεί πιστά τις συμβουλές των γιατρών του, επισημαίνοντας πως νιώθει έτοιμος να επιστρέψει στα γήπεδα και περιμένει πως και πως αυτή τη στιγμή . «Το να αποχωρήσω δεν αποτελεί μία επιλογή για εμένα, το μόνο που θέλω είναι να συνεχίζω να παίζω. Ξέρω ότι κάποια μέρα θα επιστρέψω. Είμαι μόνο 28 ετών και δεν περνάει από το μυαλό μου να αποχωρήσω από το ποδόσφαιρο. Δεν θα χάσω καμία ευκαιρία επιστροφής», ήταν τα λόγια του 28χρονου μέσου για να συμπληρώσει στη συνέχεια: «Ακόμη, δεν έχω αρχίσει να προπονούμαι, ακολουθώ τις εντολές των γιατρών μου. Είναι δύσκολο να μιλάω για αυτό γιατί είναι μία τόσο ασυνήθιστη ασθένεια. Προς το παρόν αισθάνομαι έτοιμος να επιστρέψω»,δήλωσε χαρακτηριστικά ο Σκοτσέζος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου