Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Θέλει να αποδείξει τι αξίζει ο Άντερσον


Να εντυπωσιάσει τη φετινή σεζόν με τη φανέλα της Γιουνάιτεντ και να αποδείξει σε όλους τι αξίζει θέλει ο Άντερσον.Ο 24χρονος μέσος επανήλθε πλήρως από τον τραυματισμό του και την ερχόμενη σεζόν επιδιώκει να παίξει πρωταγωνισττικό ρόλο στις επιτυχίες της ομάδας του Μάντσεστερ.Ο Άντερσον λόγων ενός σοβαρού τραυματισμού στο γόνατο, την περασμένη χρονιά περιορίστηκε μονάχα σε 16 εμφανίσεις με τους «κόκκινους διαβόλους». Μάλιστα, αυτό το καλοκαίρι πολλοί πίστευαν ότι ο Βραζιλιάνος θα «έβλεπε» την πόρτα της εξόδου, αλλά προφανώς κάτι τέτοιο δεν θα γίνει καθώς δε γίνεται να αφήσει ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον να… πετάξουν έτσι απλά 30 εκατομμύρια ευρώ, ποσό που έδωσε στην Πόρτο το 2007 για να αποκτήσει τον μέσο.Τώρα, όλα φαίνεται πως έχουν λυθεί και ο Άντερσον δηλώνει πανέτοιμος να δώσει τον καλύτερο του εαυτό για τη θέση του βασικού και δεν θέλει καν να σκέφτεται την περίπτωση να αλλάξει ομάδα.«Για μένα αυτή η σεζόν είναι η πιο σημαντική. Ξέρω ότι πρέπει να είμαι πολύ συγκεντρωμένος στο παιχνίδι μου. Θα καλαμπουρίσω και με τους συμπαίκτες μου, αλλά πρέπει να είμαι πραγματικά συγκεντρωμένος.Θέλω να δείξω τι μπορώ να κάνω αυτή τη σεζόν, να κάνω το καλύτερο και να βοηθήσω την ομάδα. Ξέρω ότι ο προπονητής και οι συμπαίκτες μου έχουν εμπιστοσύνη σε μένα, απλά μέχρι τώρα είχα πολύ κακή τύχη.Ξεκίνησα τη σεζόν (πέρυσι) χωρίς προβλήματα, αλλά στη συνέχεια με έπιασε το γόνατό μου. Είναι από αυτά τα πράγματα… μερικοί παίκτες έχουν τραυματισμούς και άλλοι δεν έχουν.»δήλωσε χαρακτηριστικά ο Βραζιλιάνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου