Πέμπτη 12 Ιουλίου 2012

Παρουσιάστηκαν Πάουελ και Καγκάβα

Σε μία λαμπρή εκδήλωση,η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ παρουσίασε σήμερα τα δύο νέα της μεταγραφικά αποκτήματα, τον Ιάπωνα μεσοεπιθετικό Σίνζι Καγκάβα και τον 18χρονο επιτελικό μέσο, Νικ Πάουελ οι οποίοι μίλησαν με τα καλύτερα λόγια για την μεταγραφή τους στους κόκκινους διάβολους.Ο τεχνικός της ομάδας Άλεξ Φέργκιουσον, αφού καλωσόρισε τους δύο παίκτες στην ομάδα, αποκάλυψε ότι υπολογίζει τον Πάουελ για το χώρο του κέντρου, ενώ παράλληλα προανήγγειλε περαιτέρω μεταγραφές: «Ρώτησα τον προπονητή της Κρου αν ο Νικ μπορεί να παίξει στο κέντρο και μου είπε ότι είναι αυτή η θέση που του ταιριάζει. Ο Πάουελ θα είναι κοντά στην πρώτη ομάδα και θα προπονείται με τους βασικούς παίκτες μας. Τώρα που τελείωσε το Euro είναι πιο εύκολο να γίνουν μεταγραφές».Ο Καγκάβα, απευθυνόμενους στους εκπροσώπους του Τύπου σε άπταιστα αγγλικά, τόνισε: «Είναι μεγάλη τιμή για μένα να βρίσκομαι εδώ. Η γλώσσα είναι ένα σημαντικό θέμα και πραγματικά έχω μεγάλη όρεξη να τη μάθω. Η μεταγραφή μου στη Γιουνάιτεντ αποτελεί τη μεγαλύτερη «πρόκληση» της καριέρας μου και αυτό που επιζητώ είναι να βελτιώνομαι συνεχώς».Ο Πάουελ υπογράμμισε από την πλευρά του: «Στην Κρου υπήρχε ένα άτομο και μία κάμερα. Εδώ υπάρχει… ολόκληρος ο κόσμος. Έχω πολλά στοιχεία ακόμα να βελτιώσω, δεν έχω δείξει ό,τι μπορώ. Θέλω να δικαιώσω όσους με πιστεύουν και να αποδείξω στην πράξη ότι αξίζω να αγωνίζομαι στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ».Τέλος, στο περιθώριο της παρουσίασης ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον έκανε ειδική αναφορά και στην κατάσταση της υγείας του Ντάρεν Φλέτσερ: «Δεν έχει αρχίσει ακόμη τις προπονήσεις με την υπόλοιπη ομάδα. Όλοι στο σύλλογο έχουν υπομονή και τον περιμένουν, ενώ και ο ίδιος ξέρει ότι, εάν δεν τα καταφέρει, τότε μία θέση στο προπονητικό επιτελείο τον περιμένει».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου