Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Είχε απορρίψει τον Γουέλμπεκ η Σίτυ!

Λίγες μέρες πριν ενσωματωθεί στα τμήματα υποδομής της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, ο Ντάνι Γουέλμπεκ είχε δοκιμαστεί στη συμπολίτισα Σίτι, οι άνθρωποι της οποίας όμως τον είχαν απορρίψει! Ο 21χρονος φορ δεν έγινε ποτέ «πολίτης», πείσμωσε και με τη φανέλα των «κόκκινων διαβόλων» αποδεικνύει πλέον ότι κάποιοι έκαναν μεγάλο λάθος.

Όπως αποκάλυψε ο διεθνής επιθετικός της Γιουνάιτεντ, η δοκιμή του στη Σίτι δεν είχε αίσιο τέλος. Οι υπεύθυνοι των ακαδημιών θεώρησαν πως δεν είχε κάτι ιδιαίτερο για να τον αποκτήσουν. Ωστόσο, αυτοί της Γιουνάιτεντ διέκριναν το ταλέντο του όταν ακόμη αγωνιζόταν στην ομάδα της γειτονιάς του και έκαναν… κίνηση «ματ»!

«Η Σίτι με απέρριψε. Ήταν λίγο πριν τα Χριστούγεννα και ο πατέρας μου δεν μου το είπε για να μην στεναχωρηθώ. Εμένα δεν με ένοιαζε αυτό. Οτιδήποτε γίνεται, το αποδέχομαι και κοιτάω μπροστά. Λίγο μετά τα Χριστούγεννα κι ενώ έπαιζα με την ομάδα της γειτονιάς μου, την Fletcher Moss, με είδαν οι άνθρωποι της Γιουνάιτεντ, πήγα να δοκιμαστώ και δεν κοίταξα ποτέ πίσω. Άλλωστε, ήμουν πάντοτε οπαδός της ομάδας και ήταν ευχής έργον» δήλωσε ο Ντάνι Γουέλμπεκ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου