Τρίτη 24 Απριλίου 2012

Ρονάλντο : "Μου λείπει η Γιουνάιτεντ" !

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο μίλησε με νοσταλγία για τα χρόνια του στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και αναφέρθηκε στον Σερ Αλεξ Φέργκιουσον, αλλά και στους παλιούς του συμπαίκτες.
Ο Κριστιάνο Ρονάλντο έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό ΖΟΟ: «Μιλάω και με τον Σερ Αλεξ και κάποιες φορές φυσικά και μου λείπει η Μάντσεστερ. Νιώθω λες και έχω μια οικογένεια εκεί, επειδή πέρασα έξι χρόνια με όλα αυτά τα παιδιά και ακόμα έχω πολύ καλή σχέση με τον Φέργκιουσον και όλους εκεί. Μιλάω με τον Ρίο Φέρντιναντ, τον Νάνι, τον Αντερσον και τον Εβρά. Ακόμα τους βλέπω σαν μια οικογένεια και φυσικά μου λείπουν».

Ο Ρονάλντο ρωτήθηκε και για τι του λείπει από τον Φέργκιουσον και αστειευόμενος είπε: «Μου λείπει η καλή διάθεση που είχε συνέχεια. Πάντα χαρούμενος. Χαχαχαχα.... Aλλά πάντα είχε θετική ενέργεια η οποία γέμιζε την ομάδα και μου λείπει αυτό».

Ο Πορτογάλος άσος αναφέρθηκε και στην βελτίωση που είχε μετά τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. «Απολαμβάνω πολύ το ποδόσφαιρο στην παρούσα χρονική στιγμή και είμαι τώρα πολύ καλύτερος από τότε που ήμουν νεότερος. Καλύτερη στιγμή στην καριέρα μου μέχρι τώρα ήταν η κατάκτηση του Τσάμπιονς Λιγκ με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και ο πρώτος τίτλος εδώ στη Μαδρίτη. Επίσης όταν αναδείχθηκα καλύτερος παίκτης του κόσμου. Ολες αυτές ήταν συναρπαστικές στιγμές για εμένα. Ωστόσο έχω και πολλές απογοητεύσεις. Το θέμα είναι ότι πάντα προσπαθώ να γίνω καλύτερος...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου